top of page
  • Foto del escritorllunadecristall

Entrevista a Miguel Visó


"Aleshores em vaig girar per a continuar escrivint un esquema a la pissarra pensant: “Quan em done la volta de nou, estaran tots nus”." dit per Miguel Visó



-Qué opines de l´institut?

-En general m’agrada, estic encantat.

-Et pareix que les instal·lacions de l’institut són correctes? Canviaries alguna cosa?

-Bé, sempre es pot millorar. A mi m’agradaria una sala d’usos múltiples més gran i millor condicionada.

-Qué opines dels alumnes i el seu comportament a la teua classe?

-Jo amb els alumnes em porte bé i la majoria d’ells ho fan també amb mi, però jo sé que de vegades done molta confiança i després d’unes setmanes meravelloses on l’ambient és molt bo i els resultats són fantàstics l’excés de confiança provoca una pèrduda de temps massa gran. I el que no m’agrada dels alumnes és que parlen molt.

-Si no fores profesor qué t’agradaria ser?

-M’agradaria un treball en què estiguera rodejat de llibres; de fet, jo vaig treballar com bibliotecari i com arxiver.

-I de menut pensaves que arrivaries a ser professos d’història?

-No, fins quart de carrera no vaig pensar en això de l’educació. Jo de xiquet volia ser futbolista, com tots.

-Quina és la cosa més extraya que t’han preguntat o ha ocurregut en una classe?

-No sé si ho puc dir… Bé, a Oriola, el primer dia de classe un alumne va posar les seues parts damunt de la seua taula i jo li vaig dir: “¡Pero chico! ¿Qué haces con eso fuera?” i ell em va dir: “Profesor, esto es un pene, las mujeres tienen vuva”. I li vaig contestar: “se dice vulva, no vuva”. Aleshores em vaig girar per a continuar escrivint un esquema a la pissarra pensant: “Quan em done la volta de nou, estaran tots nus”. Afortunadament quan em vaig girar de nou , el xiquet s’havia guardat allò seu i no va tormar a ocórrer.


-Tu penses que ser mestre t’ha ajudat o facilitat la criança i ensenyament del teu fill o filla?

-Si perque la paciència que jo he desenvolupat amb vosaltres, els alumnes, m’ajuda a la meua casa a no perdre els papers tan ràpidament.


-Sabem que tens un cartell en la paret per a donar-se colps al cap. Mai t’ha preocupat que et denuncien o criden l’atenció per induir a l’autolesió en menors?

-No. En primer moment era un document pensat per a 2n de batxillerat perquè és com una broma que quan arriba la selectivitat estan molt nerviosos i es fa aquesta broma per a es desestresen. Aquesta és una broma de les moltes que faig.


-I per què ja no està el cartell?

-Jo no l’he llevat, me l’han furtat.


-L’útima pregunta: Estaràs treballant a aquest institut fins jubilar-te?

-Clar que sí!!!


-Moltes gràcies per contestar les nostres preguntes.

102 visualizaciones3 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo
bottom of page